czwartek, 16 maja 2013

Dekret - korzystanie z talentów

Ja ……już teraz otwieram się na pełne oczyszczenie tematów korzystania z moich wrodzonych talentów i predyspozycji. Z łatwością uwalniam się od wszelkich blokad na czakrze gardła blokujących moje twórcze działanie oraz swobodne korzystanie z mocy i umiejętności. Zwalniam siebie z zakazu korzystania z moich talentów i wykorzystywania ich w celach zarobkowych.

Zwracam wolność wszystkim strażnikom, którzy mieli mnie pilnować bym nie wykorzystywała swoich talentów. Zwracam wolność również sobie od tych strażników. Odcinam wszelkie powiązania energetyczne pomiędzy mną a strażnikami, których sobie ustanowiłam i których mi narzucono. Wiem, że jest to dla mnie bezpieczne, niewinne i w porządku gdy sama decyduję o wykorzystywaniu swoich talentów i predyspozycji.

Pozwalam sobie odkryć wszystkie moje wrodzone talenty i predyspozycje. Otwieram się na swobodne korzystanie z moich wrodzonych talentów i moich predyspozycji. Czuję radość, spokój i zadowolenie odkrywając kolejne rzeczy, do których mam talent i wrodzone zdolności. Wiem, że wykorzystując swoje talenty wypełniam Boski Plan Stworzenia, gdyż to Bóg obdarzył mnie tymi talentami. Skoro Bóg obdarzył mnie, moimi talentami to wykorzystywanie ich i pokazywanie ich światu jest bezpieczne, niewinne i w porządku.

Wybaczam sobie, że w poprzednich wcieleniach wykorzystywałam moje talenty i moce w złych celach i krzywdziłam tym innych ludzi. Uświadamiam sobie, że intencje moje i tych ludzi się dopełniały i że są to już zamknięte tematy. Uwalniam się od wszelkich intencji i skutków złego wykorzystywania swoich talentów  - jest to dla mnie zupełnie bezpieczne, niewinne i w porządku. Przebaczam sobie, że źle robiłam i uwalniam się od karania siebie za tamte uczynki.

Otwieram się na wszelkie inspiracje dotyczące tego, w jaki sposób mogę wykorzystać moje wrodzone talenty do zarabiania konkretnych pieniędzy, które pozwolą mi na swobodne, przyjemne i rozwojowe życie. Otwieram się na wszelkie inspiracje dotyczące tego, jak wykorzystać moje talenty w sposób korzystny dla mnie i dla innych istot w moim otoczeniu.

Już teraz czuję się niewinnie, bezpiecznie i w porządku zarabiając duże pieniądze na wykorzystywaniu moich talentów. Praca jaką w związku z tym wykonuję jest dla mnie lekka, miła i przyjemna. To w porządku jeśli moja praca sprawia mi radość, przyjemność i wykonuję ją zupełnie swobodnie i bez wysiłku. Moja praca jest wartościowa i cenna również wtedy gdy wykonuję ją swobodnie i bez wysiłku.

Moi bliscy oraz ludzie z mojego otoczenia cieszą się z tego, że wykonuję pracę, w której wykorzystuję swoje wrodzone talenty i predyspozycje. Wszyscy gratulują mi moich osiągnięć i wpierają mnie w dalszym rozwoju moich talentów i umiejętności. Im swobodniej i chętniej korzystam ze swoich talentów – tym więcej wartościowych i przyjaznych ludzi pojawia się w moim otoczeniu. Czuję się chciana/y i kochana/y gdy pozwalam sobie przejawiać moje talenty. Ludzie doceniają i podziwiają mnie i talenty jakie wykorzystuję. Czuję , że żyję pełnią życia korzystając z moich talentów i mocy twórczych. Wiem, że każdego dnia Bóg daje mi nowe możliwości ciekawych zajęć i sposobów korzystania z moich talentów – również tych, z których nie zdaję sobie jeszcze sprawyJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz