wtorek, 23 kwietnia 2013

Spotkania przy kartach

Pierwsze karty dostałam w wieku 18 lat i był to tarot. Kładłam je sobie i od czasu do czasu przyjaciołom. Od czasu gdy zaczęłam się na serio zajmować rozwojem duchowym odłożyłam tarota i zaczęłam kłaść karty anielskie i cygańskie. I ze zmianą kart zmieniło się moje wróżenie - porozmawiam chwilę z klientem, popatrzę w karty i po prostu wiem co go boli i co ma zrobić by osiągnął to co chce. Nie “widzę” obrazów, nie “słyszę” niczego w mojej głowie tylko właśnie po prostu - wiem;-)) Od zawsze miałam taką zdolność by spojrzeć na człowieka i po prostu wiele o nim wiedzieć. Teraz dzięki kartom mogę tę zdolność przełożyć na korzystne dla klientów informacje/wróżby/porady. Przez to, że sama zajmuję się rozwojem duchowym - patrzę też na sytuacje każdego klienta przez pryzmat jego rozwoju duchowego.

Oferuję dwa sposoby rozmów z kartami:

Pytanie do Aniołów - da Ci odpowiedź na postawione pytanie, informację o tym jaki dany temat ma wpływ na Twoją obecna sytuację zyciową oraz informacje o tym co w danej sytuacji Tobie sprzyja (jakie cechy charakteru, jakie okoliczności, jakie osoby) i jakie są blokujące Cię lęki , obawy czy przeszkody. Opis blokad i lęków często daje podpowiedzi na temat tego nad czym należy popracować by sytuacje poprawić, by osiągnąć to czego chcesz. Do wróżby mogę dołączyć propozycje sposobów przepracowania lęków i blokad.

Spotkanie przy kartach - jest to pół godzinne spotkanie twarzą w twarz - u mnie w domu bądź przez skypa, podczas którego odpowiadam na pytanie klienta robiąc duży rozkład kart oraz dodatkowe rozkłady w zależności od tego jak toczy się rozmowa.

Więcej szczegółów można uzyskac wysyłając maila na adres kasia.tulia@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz