środa, 28 sierpnia 2013

Inspiracje

Dziś będzie o inspiracjach.


Czasem chcemy coś zrobić ale nie wiemy jak, chcemy podjąć decyzję ale nie wiemy jaką..... Wtedy zwykle pytamy się innych o radę lub szukamy inspiracji. Gdzie ich szukać i jak? Bardzo prosto. Wystarczy poprosić o inspirację - w zależności od własnych poglądów poprosić Boga, Wszechświat, Anioły, opiekunów duchowych, Kosmos i co tam jeszcze wymyślicie. A potem trzeba już tylko nadstawić uszy i oczy i być czujnym. Inspiracje bowiem moga przyjść z bardzo dziwnych i niespodziewanych źródeł - najprościej to usłyszeć sugestię z ust znajomego ale moze to być równie dobrze zasłyszany fragment rozmowy, przeczytany napis na plakacie, na ścianie domu, usłyszana reklama lub tekst z filmu, zachowanie zwierząt wokół ciebie, osoba spotkana w autobusie... Ile inspiracji - tyle sposobów ich przekazania. Zatem prosimy a potem oczy i uszy otwarte i sprawa załatwiona;-)

Dla mnie ostatnio inspiracją są ludzie, którzy do mnie przychodza po poradę. Każdy z nich mówi o ważnym dla siebie problemie i każdy taki problem jest tematem do napisania ciekawego postu;-) Ostatnio trafia do mnie wiele osób, które mają tzw. wzorce misjonarskie i którym wysyłam mój nie-dokończony artykuł na ten temat jako materiał do przemysleń. Zainspirowało mnie to do tego, by artykuł po prostu podzielić na kawałki i zrobić z nich serię postów na blogu;-) Zatem niniejszym zapowiadam kilka ciekawych postów "misjonarskich" - dla wszystkich;-) bo w Polsce jest ogrom mniejszych lub większych "misjonarzy".

Dziękuję Wam za inspiracje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz